fbpx

Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitiminin Nisan Ayı kontenjanları tamamen doldu! Ön kaydınızı en erken Mayıs ayına yapabilirsiniz.

Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi

Sosyal medya platformlarının her geçen gün geliştiği, birçok kişinin işlerini dijitale taşımaya başladığı bu dönemde, kendinizi geliştirmek ve değer katmak çok önemli bir konu haline geldi.

Ben Sosyal Medya Uzmanı Ahmet Ekinci. Sosyal medya ve dijital pazarlama sektöründe, sosyal medya yönetimi alanında TRT’den ödüle sahip ilk ve tek uzmanım. Aktif olarak 6,5 yıldan beri sosyal medya ve tasarım alanlarında çalışmalar gerçekleştiriyorum. “ahmetekincicomtr” üzerinde ise yararlı içerikler paylaşıyor ve kendisini geliştirmek isteyenlere eğitimler, markalara özel danışmanlıklar veriyorum.

Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı eğitimime 200’ün üzerinde kişi katılım sağladı. Kendinizi geliştirmek, markanızı/sayfanızı büyütmek, hesaplarınızı ve reklamlarınızı doğru bir şekilde yönetmek istiyorsanız Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimim tam da size göre!

Eğitim müfredatını hazırlarken, süreyi uzatmak, gereksiz ve ihtiyacınız olmayacak bilgilere boğmak, eğitimi çekilmez bir hale getirmek yerine; deneyim ve tecrübelerimden de yola çıkarak iş yaşantınızı kolaylaştıracak ve hızlıca öğrenebileceğiniz, etkili başlıklar ve bilgiler eklemeye özen gösterdim. Çünkü sektörün içinden gelen, yıllardır sosyal medya yönetimleri ile uğraşan, bir sayfanın nasıl gelişip, büyüyebileceğini gayet iyi biliyorum.

Eğitim birebir ve kişiye özel olarak gerçekleşir. Eğitimdeki anlatımlar ve örneklendirmeler, katılımcının hedeflerine ve ihtiyaçlarına özel olarak hazırlanır.

Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi

Eğitimin Katılımcıya Sağlayacağı Avantajlar

  • Ömür Boyu Ücretsiz Destek: Tüm eğitimlerimde olduğu gibi bu eğitimimde de ömür boyu ücretsiz destek sağlıyorum. Eğitim, hayat boyu devam eder ve eğitim sırasında öğrendiğiniz paneller, başlıklar, içerikler değişip/güncellenebilir. Bu yüzden eğitimlerime katılan tüm katılımcılara, ömür boyu ücretsiz destek veriyor ve katılımcılarımın her zaman yanında olarak, onlara destek sağlıyorum.
  • Birebir Canlı Eğitim: Canlı eğitim sayesinde, eğitim esnasında merak ettiğiniz/aklınıza takılan her şeyi bana sorabilir, birebir destek alabilirsiniz.
  • Kişiye Özel Eğitim: Eğitimden önce, sizin konuya ne kadar hakim olup/olmadığınızı ölçebileceğim bir değerlendirme testi gönderiyorum. Bu testten çıkan sonuca göre, eğitim içeriğini ve programını hazırlıyorum. Bu sayede eğitim programı, sizin ihtiyaçlarınıza göre hazırlanmış oluyor.
  • Eğitim Soru-Cevap Grubu: Eğitimden sonra, sizi sadece katılımcıların yer aldığı bir WhatsApp grubuna dahil ediyorum. Grup sayesinde, sosyal medyayla ilgili güncel gelişmeleri yakından takip edebiliyor, merak ettiklerinizi doğrudan sorarak, yardım talebinde de bulunabiliyorsunuz.
  • Sürekli Güncellenen Eğitim İçeriği: Dijital platformlar her geçen gün değişiyor, gelişiyor. Bu değişime ayak uydurabilmeniz için eğitimlerimin içeriklerini düzenli aralıklar ile güncelliyorum. Eğitimime 1 yıl önce dahi katılmış olsanız, güncellenen yeni eğitime, hiçbir ücret ödemeden ulaşabiliyor ve güncelliğinizi koruyabiliyorsunuz.
  • Katılım Belgesi: Eğitimden sonra, eğitime katıldığınıza dair bir belge almaya hak kazanıyorsunuz. Fakat özellikle sosyal medya & dijital pazarlama sektöründeki işverenler, sizi işe alırken elinizdeki belgelere değil, portfolyonuza ve öz geçmişinize bakıyor. Bu yüzden sertifikalara ve belgelere önem vermek yerine, yaptığınız işlere ve aldığınız eğitimlere önem vermenizi tavsiye ediyorum.
  • Ahmet Ekinci Akademiye Erişim: Eğitime katılan tüm katılımcılar, önümüzdeki süreçte aktif hale gelecek akademi platformuna ücretsiz erişim sağlayabilecek, videolu eğitimleri izleyebilecekler. Ayrıca bu videolar, gelişmelere göre düzenli olarak güncellenecek.

Eğitime Kimler Katılmalı?

  • Sosyal medyada daha aktif olmak isteyenler,
  • Sosyal medya hesaplarını geliştirmek ve büyütmek isteyenler,
  • Instagram algoritmasını anlamak isteyenler,
  • Sosyal medyada kendi işini kurmak ve gelir elde etmek isteyenler,
  • Sosyal medya uzmanı olmak isteyenler,
  • Sosyal medyanın dinamiklerine hakim olmak isteyenler,
  • Grafik tasarımcılar, marka yöneticileri, dijital pazarlama uzmanları,
  • Marka/işletmelere, sosyal medya danışmanlığı vermek isteyenler,
  • Sosyal medya reklamlarına hakim olmak isteyenler,
  • Instagram’da içerik üretmek isteyenler bu eğitime katılım sağlayabilirler.

Eğitim Süreci Nasıl İlerliyor?

Eğitime katılmaya karar verdiğinizde benimle Instagram hesabım üzerinden doğrudan iletişime geçebilirsiniz. Daha sonrasında, sizinle birlikte yoğunluk ve müsaitlik durumunuzu da göz önünde bulundurarak bir eğitim planı oluşturacağız.

Eğitim planlamamızı yapmadan önce, size göndereceğim değerlendirme testine girecek ve buradan aldığınız sonuçlar eşliğinde, programınızı hazırlayacağım. Programı hazırladıktan sonra sizinle iletişime geçeceğim ve program hakkında detaylı bilgiyi aktaracağım.

Eğitime katılım sağlayabilmek için Google Meet programını telefonunuza ya da bilgisayarınıza kurmanız gerekmektedir.

Eğitime, havale/EFT ya da kredi kartınıza 3 ay vade farksız taksit seçeneği ile katılım sağlayabilirsiniz. Eğitime katılmak için Instagram üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitim İçeriği

Sosyal Medya

  • Sosyal Medya 101: Uzmanlığa Giriş
    • Sosyal Medya Uzmanı Kimdir & Ne İş Yapar?
    • Sosyal Medya Uzmanının Görev & Sorumlulukları
    • Sosyal Medya Uzmanı Nasıl İş Bulabilir?
    • Kişisel Markalaşmanın Önemi
    • 2024 Sosyal Medya & Dijital Pazarlama Trendleri
  • Sosyal Medya Yönetimi
    • Sosyal Medya Yönetimi Türleri
    • Doğru Sosyal Medya Yönetimi
    • Yanlış Sosyal Medya Yönetimi
    • Sosyal Medya Yönetimiyle İlgili Bilmeniz Gerekenler
    • Sosyal Medya Monitöring Araçları
    • Instagram Terimleri
    • Sosyal Medya & Dijital Pazarlama Terimleri
    • Ajans Terimleri
  • Sosyal Medya Pazarlama Stratejileri
    • Niche Marketing
    • Viral Marketing
    • Influencer Marketing
    • Content Marketing
    • UGC Marketing
  • Sosyal Medya & Yapay Zeka Kullanımı
    • Sosyal Medya Uzmanları için Yapay Zekanın Önemi
    • Sosyal Medya Yönetimi için +50 Yapay Zeka Promptu
    • Reklam Yönetimi & Optimizasyonu için +50 Yapay Zeka Promptu
    • Sosyal Medya ve Reklam Yönetiminde Yapay Zekayı Kullanma İpuçları

Algoritmanın Gücü: Instagram’da Başarı

  • Instagram’a Genel Bakış
  • Instagram Algoritması
    • Akış Algoritması
    • Story Algoritması
    • Keşfet Algoritması
    • Reels Algoritması
  • Organik Etkileşim ve Takipçi Artırma Yöntemleri
  • Story Erişimi Artırma & Kullanım İpuçları
  • Reels Çekim Teknikleri & İpuçları
  • Instagram’da Optimizasyon
    • Profil Optimizasyonu
    • SEO Optimizasyonu
  • Gönderi Kalite Puanı
    • Gönderi Kalite Puanı Nedir?
    • Kalite Puanı Nasıl Artırılır?
    • Düşük Kalite Puanının Eksileri Nedir?
  • Instagram da Hashtag
    • Hashtaglerin Çalışma Prensibi
    • Hashtag Kullanım Stratejileri
    • Hashtagler Hakkında Doğru/Yanlışlar
  • Instagram’da e-Ticaret
    • e-Ticarette Hatalı Sosyal Medya Yönetimi
    • e-Ticarette Hatalı Reklam Yönetimi
    • e-Ticarette Sosyal Medyanın Etkin Kullanımı
    • Reklamcılıkta Psikolojik Tetikleyiciler
    • Reklamcılıkta Hipnotik Metin Kullanımı
  • Instagram Terimleri
  • Instagram Problemleri
    • Bot Takipçinin Zararları
    • Etkileşim Gruplarının Zararları
    • Spam Hataları
    • Otomasyon Araçlarının Zararları
  • Instagram’da Hedef Kitle & Rakip Analizi
    • Kitle Analiz Stratejisi
    • Persona Örnekleri / Persona Ödevi
    • Mevcut Müşteri Analizi
    • Pazar Araştırması
    • Psikografik ve Demografik Analiz
    • SWOT Analizi
  • Instagram’da Çekiliş
    • Doğru/Yanlış Çekiliş Stratejileri
    • Çekilişlerin Zararları
    • Milli Piyango & Çekiliş İzni
    • Çekilişde Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Analiz ve Raporlama
    • Profesyonel Raporlama Teknikleri
    • Profesyonel Hesap Analizi Teknikleri
    • Raporlamada Dikkat Edilmesi Gerekenler
  • Profesyoneller için Instagram Araçları
    • Hesap, Profil, Rakip Analizi Araçları
    • Yapay Zeka Araçları
    • Tasarım/Video Araçları
    • Hashtag Analiz Araçları

Meta Business Manager Eğitim İçeriği

Meta İşletme Hesabı

  • Business Manager Hakkında Genel Bilgiler
  • Business Manager & Instagram Reklam Paneli Karşılaştırması
  • Business Manager’de İşletme Hesabı Oluşturma
    • Yetkilendirme İşlemleri
    • Business Manager & Instagram Hesap Entegrasyonu
    • Reklam Hesabı Oluşturma
    • Domain Doğrulaması
    • Business Manager’de İşletme Doğrulama
    • Ödeme Yöntemleri Ekleme/Kaldırma
  • Business Manager Güvenlik İpuçları
  • Reklam Hesabı Kısıtlanma Problem & Çözümleri
  • Facebook Reklam Desteği İletişim
  • Facebook Reklamlarında Yapay Zeka Kullanımı

Reklam Yöneticisi

  • Kampanya Oluşturma / Kampanya Türleri
    • Bilinirlik Reklamları & Kullanım Alanları
    • Trafik Reklamları & Kullanım Alanları
    • Etkileşim Reklamları & Kullanım Alanları
    • Potansiyel Müşteri Reklamları & Kullanım Alanları
    • Uygulama Tanıtımı Reklamları & Kullanım Alanları
    • Satış Reklamları & Kullanım Alanları
    • A/B Testi Oluşturma / Anlama
  • Reklam Paneli ve Reklam Metriklerini Tanıma
  • Reklam Setleri Oluşturma & Reklam Seti Mantığı
  • Reklam Oluşturma / Reklam Görsellerini Çoğaltma
  • Reklam Alaka Düzeyi & Reklam Kalite Puanı
  • İlişkilendirme Ayarları
  • Reklam Optimizasyonu
  • Kampanya Bütçe Yönetimi
  • Advantage+ Reklam Kampanyaları
    • Advantage+ Kampanya Bütçe Optimizasyonu Çalışma Mantığı
    • Advantage+ Hedef Kitleler
    • Advantage+ Reklam Alanları
    • Advantage+ Reklamlar
  • Reklamlarda Başarıya Ulaşma Yöntemleri

Olay Yöneticisi

  • Meta Piksel Oluşturma & Entegrasyonu
  • Çevrimdışı Olay Setleri Kullanımı
  • Özel Dönüşümleri Ölçme & Optimizasyon

Hedef Kitle

  • Hedef Kitle Analizinde Temel Kavramlar
  • Demografik, Psikografik, Coğrafi ve Davranışsal Segmentasyon
  • Hedef Kitle Stratejisi & Hedefleme Mantalitesi
  • Özel/Benzer Hedef Kitleleri Oluşturma
  • Hedef Kitle Çakışma Kontrolü
  • Hedefleme Stratejileri

Analizler

  • CPC, CTR, CPM gibi Temel Metrik Analizleri
  • Reklam Performansını Ölçme
  • Reklam Harcamalarının Geri Dönüşü (ROAS)
  • Diğer KPI Ölçümleri
  • Reklam Raporlarını Dışa Aktarma
  • Reklam Kütüphanesi Kullanımı

Instagram Reklam Paneli

  • Instagram Reklam Paneline Genel Bakış
  • En Etkili Instagram Reklam Stratejisi
  • “Daha Fazla Profil Ziyareti” Reklam Modeli
  • “Daha Fazla İnternet Sitesi Ziyareti” Reklam Modeli
  • “Daha Fazla Mesaj” Reklam Modeli
  • Otomatik Hedef Kitlenin Avantaj/Dezavantajları
  • Organik Takipçi/Etkileşim Kazandıran Reklam Stratejisi
  • Reklam Süresi ve Bütçe Planlaması

BONUS

  • Dijital Reklamcılıkta Trendler
  • Reklamda Başarı Faktörleri
    • Kreatif ve Reklam Metinlerinin Önemi
    • Web Sitesi, Kullanıcı Deneyiminin Önemi

Diğer Sosyal Medya Platformları

TikTok

  • TikTok’a Genel Bakış
  • TikTok Algoritması
  • TikTok’ta Hesap Büyütme Stratejileri
  • TikTok’tan Kazanç Elde Etme

X

  • X’e Genel Bakış
  • X Algoritması
  • X’in Kullanım Amacı
  • X’te Kazanç Sağlama
  • Mavi Tik’in Hesaplara Sağladığı Avantaj

LinkedIn

  • LinkedIn’e Genel Bakış
  • LinkedIn Algoritması
  • LinkedIn’in Kullanım Amacı
  • LinkedIn Profil Optimizasyonu
  • LinkedIn ve Network
  • LinkedIn’de İş Başvurusu

Sıkça Sorulan Sorular (S.S.S)

Eğitimin Süresi Nedir?

Eğitim Birebir mi Gerçekleşiyor?

Eğitim Ücretini Nasıl Öderim?

Öğrencilere Özel İndiriminiz Var mı?

Eğitimin Dökümanlarına Ulaşabilecek miyim?

Eğitime Ekip Olarak Katılım Sağlayabilir miyiz?

Eğitimi Benim Reklam Panelim & Reklamlarım Üzerinden Gerçekleştirebilir miyiz?

İleriye Dönük Rezervasyon İmkanı Var mı?

İletişim

Birebir Sosyal Medya Uzmanligi Egitimi Ahmet Ekinci 5
Birebir Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi – Ahmet Ekinci
Başa dön tuşu